DESA CILEMBU

Nangke Lande

Nangke Lande

Jande mude romannye udah tuwe
Laga lagunye kaye perawan aje
Gandeng sane, sebentar gandeng sini.
tapi sayangnye ng'ga ade nyeng jadi

Nangke blande matengnye kene paku
dimakan gajah giginye pade ngilu
Ade jande lame ngga laku-laku
saban sari die ngaca melulu...
..........muke lu jauuh

Na tuh mengkenye guwe kate juga ape
jadi prempuan jangan suka menghine
kalau lelaki biar kate ngga ade mukenye
kantongnye tebel, sekali kebut dapet lime

Nangke blande di enyot-enyot jande
janda ngga laku ketiban nangke lande
Nyang mane jande, nyang mane ikan peda
guwa perhatiin due-due-nye same.


Enter your email address to get update from DESA CILEMBU.
Print PDF
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »

6 komentar

Bentar lagi film benyamin muncul ditv biasa kalau musim lebaran

Balas

hahahahaha... ini lagu ayahku banget :))

Balas

LUCU LAGUNYA...MINAT JUGA DGN BENJAMIN S NI..

Balas

di sinih gue tersinggung beraaaaattt :ng
nape buah nangke kesukaan aye dienyot2 jande ? ntuh nangke mau buat kolek tauuu ....
awas lu ye pade lelaki .. di embargo baru tau ente.

Balas

emang enak banget ngenyot nangke lande teh atuh ceu...yang dienyot juga suke...mo ape lagi, coba?

Balas

ada tuh grup band anak muda, kaLo nggak saLah namanya "Sabeni". nyanyi Lagu nangke Lande juga, cuma musiknya inprovisasi agak ngepop dan ada variasi rege :D

Balas

Copyright © 2008 - DESA CILEMBU | Privacy Policy | Disclaimer | About | Created by Kompi ajaib - Powered by Blogger