DESA CILEMBU

BH no.37 B

BH no.37 B
Tina Bolenang, nya' Botak, Buleneng, Belenong, Bencenur, Boncenang, Bedegul, Beungeut, Bosongot, Beledud, Bolotot, nya' Bengep Bajred...
Beteung Bucitreuk, Bureteu, Bentelu, Bureukeu, Buntet, Busekel, Budayut, nya Buleud, Bareuh, Burayut, nya Beukah, Buladig...Betekok.
eee...gajana Budug, nya Borok, nya Bengek, nya' Be'le'k, Burut, nya Bisul, nya Bonge'...
Lampah Buraong, Bedegong, Betangul, Belegug, Basa...
37 B lalala...lalalal.....
37 B lalilali...lalililili...
37 B hahaha...hahaha...
Anda Ingin paham...klik YouTube nya...atuh
    BH no.37 B
    Play Video
    ×
    BH no.37 B
    Apa yang dimaksud dengan BH no 37 B klik disini

    Enter your email address to get update from DESA CILEMBU.
    Print PDF
    Next
    « Prev Post
    Previous
    Next Post »

    45 komentar

    Apa-apaan ini mas??

    itu daftar orang yang ukuran BH'a 37 B? hahaha :D

    Balas

    abong-abong urang sunda nyieun lagu teh sok ngacaprak nya mang.heuheu

    Balas

    Disini kadang saya merasa pengen ngakak bertubi-tubi sembari jumalitan...Di Sumedang oge ternyata ada juga yah basa sunda jadul hehehee... cucok banget nih dijadiin lagu rapnya urang sunda, eta aya basa buleneng jeung burut sagala aing mah aiiihh hahahaaa...

    Balas

    aduh kalau untuk urusan inimah no coment dah... jahaha :D

    Balas

    tambahin bucitreuk atuh mang :D

    Balas

    Nu buleneng mah bapa satar meureun mang...
    cing cangkeling manuk cingkleng cindeten plos ka kolong bapa satar buleneng... tuh kan :D

    Balas

    Apakah ini mas???

    Balas

    kakara katempo bucitreuk teh tos aya horengan, ai sugan mah teu aya istilah bucitreuk di sumedang teh :D

    Balas

    Berfikir keras,,,memahami postingan kali ini,,,Kang

    Balas

    di situlah kadang saya merasa sedih

    Balas

    makanya harus di akui dengan ikhlas, kalau saya ini teh...keren

    Balas

    ongkoh no komen, tapinya nulis...kumaha tah?...lieur pan

    Balas

    ai nu ngarasa bucitreuk mah, ngabahasna kanu bucitreuk weh tah

    Balas

    kasih tau nggak yaa...?

    Balas

    artinya, kang wahab yang ada dibawahnya kang marnes...buleneng

    Balas

    Mas aku gag bisa baca... harusnya dikasih artinya bahasa indonesia nya kang... tau artinya cm judulnya aja.xixixixx

    Balas

    makanya di klik Video nya...kang

    Balas

    Aya aya wae..kreatif..

    Balas

    Tilu Tujuh B la la la la..

    Balas

    ngga pake nomer segitukan noke'? :)

    Balas

    wis singkanae' mengkonon jeh ;)

    Balas

    what? ngomongnya biar jelas dong nggak ngerti nih..

    Balas

    ga ngerti? inilah kelebihan blog cilembu :D

    Balas

    Waduh kok judulnya menggelitik gitu, jadi penasaran hehehe

    Balas

    Haduh jadi ngeres pikiran ane

    Balas

    Gak seru pas terakhirnya,
    Huahuahuahauahahah.

    Balas

    Digoyang dulu mang,,,, download ah lagunya,, meskpiun menurut saya liriknya agak teu pararuguh jeung asa rada abstrack,,,tapi musik pengiringannya enak didengar..

    Balas

    Mamang teh lagi nyanyi atau ngabodor? :D

    Balas

    jangan hanya baca judulnya saja ...teruskan dengan membaca anda pasti menemukan sesuatu....

    Balas

    waktu pertama baca judulnya ....saya kira bahas soal kue donal....eee ternyata Buleud, Bareuh, Burayut, nya Beukah, Buladig...Betekok.
    eee...gajana Budug, nya Borok, nya Bengek, nya' Be'le'k, Burut, nya Bisul, nya Bonge'... embuh aku ora ngerti karepe

    Balas

    emang lho suka yang geres mgeres.....

    Balas

    terimakasih..haturnuhun tos pang walerkeun

    Balas

    alesyaaan...padahal mah otak mesum juga kan? ;)

    Balas

    mamang NI bucitreuk nyak

    Balas

    mang TP..burut ya? :D

    Balas

    tah kitu...kalau baca hingga tuntas,pasti bakal kebagian burutnya juga deh :)

    Balas

    sedang menyampaikan kelebihan dari blog ini..tauuuu

    Balas

    jadikeun ringtoon, pasti balad-baladna pada marenta geura geh

    Balas

    Sedia jasa translate :D

    Balas

    Can ngadamel videoklipna kitu Kang, apa teu aya model nu pas ? :D
    hadeuh aya-aya ungkul kang lembu mah.

    Balas

    haha mang eta teh lirik lagu naon bucitreuk belekok sagala :D

    Balas

    ini tentang 37 B mungkin :D

    Balas

    adeh bikin panasaran si mamang

    Balas

    Copyright © 2008 - DESA CILEMBU | Privacy Policy | Disclaimer | About | Created by Kompi ajaib - Powered by Blogger